lördagskvällen

tjena babes. som jag lovade igår slänger jag in bilder från igår på vad jag köpte, och hur jag såg ut efter sminkningen. det var riktigt kul, jag hade ju tänkt mig svarta sotiga ögon med guld, men make up artisten satsade på svart, silver & lila istället. det blev bra det med! men den största mirakelprodukten måste varit concealern som jag köpte, man såg så jävla pigg & fräsch ut efter den, jag hade kunnat nöja mig med att använda den och inget mer haha. den blir din för 250 kr. jag köpte en foundation och pudret också, och allt som allt gick det på ca 800 kr. men 495 kr ingick ju så det fick jag gratis, så det blev ett billigt köp iallafall. igår var en lång kväll, vi kom inte i sängs förrän vid 4 skulle jag tro. vaknade idag runt 2 och har bokstavligt talat inte gjort ett skit. pappa hämtade mig hos jocke vid sju och sen dess har jag bara slöat. har lite huvudvärk if you know what i mean haha. men här kommer bilderna;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0