skolan

hello people. sitter just nu i skolan och har musiklektion, vi ska göra något skit om någon artist/grupp som vi ska redovisa om. alla har redan valt de bästa ( dvs abba, bob marley osv ) eftersom att ju kändare de är desto lättare är det att få ihop mycket fakta. därför sitter jag här och jobbar inte alls. man kan väl kalla det att jag väntar på inspiration (;
ikväl ska jag på bio med min darling och se benjamin buttons otroliga liv, som jag skrev om i ett tidigare inlägg. har hört att filmen är tre timmar lång så då är det bäst att man laddar upp med mycket popcorn & cola för att orka titta på hela!
och imorgon är det som sagt party som gäller, skriver mer senare.
puss & kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0