rubriklöst

hej allihopa! nu har jag precis kommit ut ur duschen och funderar på vad jag ska göra framtills min buss till farsta går 15.38. vet att det låter töntigt, men det kommer kännas otroligt konstigt att åka osminkad. även fast jag bara kommer sitta på en buss så ungefär en kvart... jag är verkligen nyfiken på hur jag kommer se ut efter sminkningen, hoppas verkligen att det blir bra. kommer inte ha någon tid att göra om eller så. jag lovar att ta kort och lägga upp på bloggen sen iallafall, så får ni säga vad ni tycker. och ett annat löfte, jag ska också fixa designen! men det har jag inte tid med nu, nu måste jag välja kläder. puss & kram


Kommentarer
Postat av: -

damn vilka läppar

2009-01-27 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0