måndag/tisdag

hejsan. blev inget bloggande igår då jag var med sarah hela dagen, - hon sov även över hos mig. vi kollade på en "dokumentär" om trädmannen och hans gäng, dvs människor med andra missbildningar. även om det är svårt att låta bli att skratta tycker man synd om dom, speciellt dessa som jobbade på en cirkus för att få mat för dagen. nåja, nu ska vi inte tänka i såna banor. skolan flöt på bra, pappa köpte ju berocca till mig igår som jag drack imorrse, HAHA inte för den funkade men ändå. är påväg mot ett VG i matte och det är starkt jobbat av mig när jag förra terminen låg på ett IG. (;
gjorde även ett gymnasieval, får sån jävla ångest över det. jag vill ju allt & ingenting på samma gång. men efter en evighets av grubblande har jag kanske bestämt mig för att gå beteendevetenskap.
och jag var som sagt i farsta idag. fick med mig lite smått & gott hem, dvs split ends serum by lee stafford, halsduk & t-shirt från gina tricot och hallonrosa läppglans , glam shine.

Kommentarer
Postat av: -

fett fin halsduk :)

2009-01-27 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0