inlägg

hejni, nu var det ett tag sen sist. (som vanligt) kommer inte ens ihåg vad jag gjort sen jag slutade blogga så jag går direkt på idag. hade två inställda lektioner i skolan, så jag & sarah tog en sväng till farsta där jag fyndade ett par jeans på gina tricot för 99 kr (ord. 499) vilket gjorde mig väldigt glad! de är lite baggy med lite "revor" fram & bak. perfekt till ett linne i sommar, eller med en skinnjacka på våren. well, you name it.
när vi kom hem igen mötte vi upp jocke som åkte hem för typ två timmar sen. jag var nog inget vidare roligt sällskap för jag somnade och ville fortsätta med det haha.. sorry baby.
måste tillägga att jag längtar jävligt mycket till i helgen! mickis fyller 19 på lördag, och då har jag tajmat (?) in min make up lektion på make up store. tänker mig sotiga ögon med guldiga inslag. det ska bli roligt.
och förresten, någon som sett filmen "benjamin buttons otroliga liv" som går på bio? hade tänkt gå och se den på fredag, har hört att den är super, men fler åsikter skadar inte (;
nåja, nu ska jag hoppa in i duschen. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0