gymnasie

hej ni! blev inget bloggande igår då jocke sov hos mig, och jag är inte en så seriös bloggare att den går före allt annat. idag var jag på john bauer och tittade, den linjen jag är intresserad av där är frisör. och fyfan vad sugen jag blev när jag kom dit! jättesnygg fräsch studio, det är mycket prao, inga läxor, man får eget data, och inga långa dagar. i tvåan får man också välja till make up/naglar/extra hår . ni som känner mig kan nog gissa vad jag kommer välja.
och vem står inte där om inte självaste amir. nivet snubben på gaybloggen, som är kissies kompis? där blev jag lite paff.
nåja, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch, dvs raka benen, göra inpackningar osv. skönt :)
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0