uuunsdaag

hejhej! shit vad stolt jag är över mig själv. har skrivit hur mycket som helst på mitt svenska arbete, och om man heter amanda är det inte det lättaste att slita sig från allt annat och faktiskt göra något som har med skolan att göra! :)
just nu sitter jag och gör typ ingenting, var nyss ute och tog en cigg med sarah. ska nog gå och göra en kopp te.
imorgon ska vi till farsta, jag ska köpa lite nytt smink, och stövlar tror jag :) måste vara lite snål bara, måste ha pengar till den 17e då det är fetaste festen haha.
gårdagen: Igår åkte jag och jocke in till södra. vi gick och köpte biljetter till filmen tropical.. nånting, och gick sen och åt på pizza hut. det var inte ens gott ^^ skitsamma, sen tittade vi på filmen. som kunde suga min feta, det var någon jävla krigs film, typ wannabe rambo i djungeln så jag blev skit sur på jocke för han inte berättat vad den handlar om. han vet att jag hatar såna filmer, visst är han elak som inte ens berättar om handlingen då? iallafall, på tåget hem märkte jag att jag hade fetaste tuggummi klumpen i håret. tog jättelång tid att ta bort :( ville bara dela med mig av mina sorger lite grann :)
nästa vecka ska jag iallafall åka och köpa min bruna fjällräven, ska bli skönt
aja nu märker jag att jag bara skriver massa bullshit som ingen bryr sig om så jag ska gå och göra något vettigt nu. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sarah

skulle döda för en pizza nu :(

2008-10-08 @ 21:41:11
URL: http://ensaraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

fetaste festen blir den 31 (blev lite ändrat) men det är fest den 17 också ;)

2008-10-09 @ 21:24:38
URL: http://aleexzandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0