tönt frågor

HAR DU NÅGONSIN?

Varit medvetslös: ja
Tackat nej till sex: ja
Hånglat med nån riktigt ful: usch ja
Hånglat med fler än 50 pers: det tror jag nog..
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: men ja ;$
Gjort något riktigt dumt: jadå
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på nyårsafton: ja
Åkt ambulans: ja :(
Gjort nåt olagligt: mm..
Blivit polisanmäld: ja, -.-
Droger: nej
Druckit: ja
Vilka kläder sover du i: beror på om jag sover ensam :)
Vad hatar du: falska idioter och skolan
Varit kär: vem har inte?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: ja när man var mindre antagligen, det lönar sig inte att vara kär i en kändis
Är du ensam nu: nää :)
Vill du gifta dig: ja, det är klart
Vill du ha barn: ja, dom är så söta!

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: jocke
Såg dig gråta: jocke
Fick dig att gråta: jadu
Du delade en drink med: jocke!
Du gick på bio med: jocke
Skällde på dig: jag blir aldrig skälld på (:
Du smsa: alexandra
Du ringde: sarah
Ringde dig: pappa
Som du sov hos: jocke, inatt :)

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?

Haft sex: ja
Festat: nej
Gråtit: nej
Kramat någon: ja, jocke
Köpt någonting: cigg & redbull
Saknat någon: det tror jag nog inte
Sjungit: haha jag sjunger alltid!

HAR JAG
:

Digitalkamera: nej, hade
Telefon på rummet: ja :)
Egen dator: yes
Könssjukdom: men nej, vad tror ni om mig? :D
Husdjur: hade, r.i.p min lilla älskling
Bra kompisar: ja, kärlek till er
Receptbelagda mediciner:  p-piller
Haft sex på en offentlig plats: har hänt :$


KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 21?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? det bästa som finns
När kramade du någon sist? inatt
Saknar du någon speciell person? inte direkt
Har du svårt för att bli kär? nej, men man måste få mig på fall (;


Kommentarer
Postat av: Märta

Hej:) Vill du bli medlem på gratis mode.se? Klicka på den här länken isåfall:

http://www.gratismode.se/?c=7473

Om du samlar ihop tillräckligt med poäng kan du få ett presentkort på 1000 kronor!

Ha det bra!

Kram

2008-11-17 @ 17:12:51
URL: http://martab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0