back to bussines

hej bloggen! nu var det si sådär någon månad sen jag skrev igen, och jag har samma gamla ursäkt som vanligt. vardagen rullar på och man har helt enkelt ingen lust att skriva om " idag var jag i skolan, sen var jag med jocke, sen var jag med mina kompisar" det blir inte intressant helt enkelt.
har precis satt mig ner med en stor latte bredvid mig, och ska snart kolla på 2 ½ men. :)
det är helt sjukt, i hela mitt liv har jag hatat banan och bara rynkat på näsan när jag sett en, och nu helt plötsligt äter jag typ en om dagen? men det är ju bara bra, frukt är godis eller vad brukar man säga ;)
imorgon "firar" jag och jocke 10 månader, snart är det ett år. älskar dig baby!
och förresten, ni vet neyo - so sick? det är min favoritlåt, och hör tjejens version av låten. sjukt bra, lyssna & njut:
http://www.youtube.com/watch?v=CCv0D6fh-ps&feature=related

hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0