trista söndagar, vad är dom egentligen till för?

haha, jag läste nyss blondinbellas blogg, och jag kom fram till att vi "vanliga" människors bloggar måste vara otroligt tråkiga. jag menar, hur intressant på en skala från 1 till 10 är det att läsa vad jag gör om dagarna? det blir mest tjat om skolan och jocke, och den enda som tycker det är intressant är väl antagligen jag. nu syftar jag inte på skolan, men you know what i mean.
anyway, jag spenderade som vanligt min helg hos jocke. hans mamma & låtsaspappa kom hem från thailand i morse, och även om det varit skönt att vara ensamma hos honom så är det oxå skönt att det blir " liv i huset " och att vi slipper laga mat, städa osv. hans mamma var jättegullig som köpt ett par saker till mig, det var faktiskt lite oförberett :)
och snart åker jag & älsklingen (inklusive mina föräldrar) till grekland, gud vad jag längtar! mysa på stranden, bada, sola och bara få vara med varandra hur mycket som helst. visst erkänner jag att jag oroar mig liiite för att jag inte kommer vara den direkt snyggaste på stranden, - tvärtom, men så är det ju alltid innan badäsong, visst?
men nu ska jag ordna med annat, puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0