torsdag

idag har varit en rätt chill dag, ärligt talat har jag inte gjort någonting faktiskt. jag skulle egentligen träffa ida efter skolan, men hon hade glömt att hon skulle möta sin kontaktperson så vi får ta det en annan dag :) sen blev det ändrade planer, skulle då åka till stan och träffa jocke, som fått lön idag. han ville köpa lite nya kläder, men han slutade runt 4-5 så det gick inte heller. då skulle jag istället träffa ida i kungsängen vid 7, men jag var både för seg , och hade för mycket att göra för att ha lust med det. såå otroligt mycket i skolan just nu, bara några veckor kvar så jag försöker kämpa på det sista inför sommarlovet. hoppas på inga ig, men vi får väl se...
jag är så grymt nöjd, jag lyckades fixa dricka tills imorgon. hur säger jag inte (;
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0