torsdag

shuhu. nu var det ett tag sen jag skrev, men egentligen, hur ofta hinner man?
sitter just nu med sara, sarah och alexandra hemma hos mig, dom ska snart hem så då ska vi nog till bussen. gjorde mitt jävla omprov idag, på andra världskriget. fan vad deppigt att få omprov två dagar efter man gjort det -.-
jocke sov hos mig igårkväll för han skulle vara ledig idag, inte så där jätteroligt att gå upp och gå till skolan när han ligger och sover. ville helst ligga kvar och somna om :)
den sjunde är det sex månader för oss, shit vad tiden gått fort! jaa, vad ska jag göra ikväll. fixa de sista resterna jag har, och sen bara ta det lugnt. fredag imorgon, skönt! ska sova hos jocke imorrn, och antagligen hos alexandra på lördag. ska bli kul att få vara med dom oxå, trots att älsklingen är bäst :) ni förstår.
pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0