skön fredag

sho, det känns som jag skriver mindre & mindre, men nu gör jag det iallafall!
den här veckan har flytit på bra, måndag och tisdag var vanliga skoldagar. i onsdags var i i farsta på friidrottsdag, det var inte ett dugg kul, men det är sådant man får stå ut med. igår var det torsdag, och då var vi i klassen först i stan, och sen gick dom som ville till grönan. ingen av oss var så särskilt åksugna, men vi åkte pop expressen ett par gånger, sen fick jag en "söt" bild på mig och gaggan när vi åkte kärlekstunneln hahaha. sen kom jocke för att kolla på in flames, men vi hann iallafall med att åka kärlekstunneln iallafall. jag satt mest och surade, menmen.
när jag kom hem igår hade jag så jävla mycket skavsår av nya pumpsen, var hur trött som helst så jag gick och la mig och somnade direkt. tills jocke ringde och väckte mig när han var i centralen påväg hem från efterfesten.
imorse när jag vaknade kunde jag knappt gå pga av skavsåren, och eftersom vi egentligen skulle till karlberg och ha någon hinderbana där lät mamma mig stanna hemma. så nu är jag ny duschad, och springer omkring och städar rummet. visst är jag duktig? :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0