shu kissekatten

nu sitter jag och känner mig lagom fräsch , nyduschad, vaxade/noppade nyss ögonbrynen och smörjde in mig med någon body lotion.
dagen har varit as usual, mitt under so lektionen sitter benjamin och rasmus och asgarvar åt mig. jag vänder mig om gång på gång och frågar vad fan deras problem är, och det sluter med att dom pressar fram att det ser ut som jag har sperma i håret. snälla små pojkar, ni verkar visst tro att jag aldrig duschar och verkar ha någon fetish på att bli sprutad i håret. kan dessutom påpeka att det var mina extencions, att limmet och hårsprayen hade blivit någon konstig färg.
imorgon är det läsdag i skolan, not so fun men allvarligt, helldre det än vanliga tråka no, matte & svenska lektioner. börjar 9, slutar 1, så det blir nog helt ok. känner för att bara slappa imorgon, vad sägs som mjukis byxor, college tröja, och tofs? jag bangar inte :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0