ointressant

HUR

svarar du i hemtelefonen?
hallå?

svarar du i mobiltelefonen?
tjo älskling / hallå
mycket pengar har du?
hahah, typ no cash at all

många antal timmar sömn inatt?
6 typ

VEM

ringde du senast?
jocke älskling

är dagens artist/band?
niprone - i love you

sov du hos senast?
joachiiiiim

sov hos dig senast?
joachiiiim

vet mest om dig?
jag själv

vet du mest om?
min baby (?) :)

är snyggast?
älskling såklart

längtar du mest efter?
känns som att det börjar bli tjatigt, men jocke :)

vill du helst slippa?
skolan, ge mig sommarlov. nu!

stör du dig på?
kaxiga pinsama cpn


vill du sova bredvid inatt?
.. ni vet nog svaret själva.

VILKEN

är dagens låt?
ken ring - ta det lugnt
buss åker du oftast?
farsta c / väsby centrum

tid gick du upp imorse?
halv sju

årstid är det nu?
vår/sommar

anser sig själv snygg?
no

HAR

du varit kär?
ja

du varit utomlands?
many times


du sett din bästa vän gråta?
ja

du varit på ett party?
spikat

ÄR

du kär nu?
jaaaaaa

du polare med grannarna?
hahah nej

du en bra partner?
i hope so :)


VAD

Åt du senast?
tacos

skulle du säga om jag sa att jag var kär i ditt syskon?
är du cp eller, jag tycker synd om dig
gjorde du kl 2 inatt?
sov
är det första du gör på morgonen?
sätter på tvn och klär på mig

ser du fram emot?
sommarlov med baby
vill du ha just nu?
MASSA PENGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0