jocke & amanda, (:

den 7 december 2007 var ingen speciell dag  än så länge för mig, det var jul lov och det var precis som vilken dag som helst. mitt på dagen fick jag ett sms av jocke , då en kille jag aldrig träffat, han var bara robins kompis som jag snackat med på msn. " fest i karlberg, bara brudar får komma, kom dit!" skrev han. jag funderade på saken, och sure, vem skulle banga på att träffa den sötnosen?
runt 1 tog jag tåget mot bålsta. jag hade på mig mina 96 jeans, dunjacka och min svarta fred perry tröja kommer jag ihåg. jag var nervös, jag visste inte varför men jag bara var det. visst robin hade jag ju träffat flera gånger förut, men inte jocke. varför ville han att just jag skulle komma, tänkte jag?
jag klev av tåget i karlberg och virrade runt på perrongen i letan efter jocke som skulle möta mig. helt plötsligt kommer han mot mig, jag kommer ihåg hur jag sprack upp i ett leende, han var den sötaste jag någonsin sett. han kramade om mig, och vägen till lokalen var vi tysta, tankarna snurrade i huvudet på mig och jag ville bara vara med honom, det var precis så det kändes. jag kan direkt säga att festen dött ut, dom ändra som väntade på oss där var robin och robba. alla verkade vara fulla förutom jag, och flera gånger om drog robin in mig på toaletten för att berätta hur mycket han tyckte om mig. jag kunde inte säga något tillbaka, även fast jag knappt kände honom bara visste jag att jocke var den jag verkligen tyckte om. kvällen/natten slutade med att en puss ledde till både det ena & det andra (nej inte sex) och runt 7 på morgonen då vi kände att vi var tvugna att åka åt varsitt håll hade robin snott min mobil märkte vi. det fanns ingenting vi kunde göra åt saken, så vi gick ut. jocke tog tag i min hand, och jag kände en  värme som spred sig genom hela kroppen, hur kunde jag tycka om någon så mycket, så fort?
vi tog varsitt håll på perrongen, han kysste mig och log, och redan då visste jag vad som skulle hända.
baby idag är du allt för mig, beslutet jag tog att träffa dig just då var det bästa som kunde hända, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0