helgen

haha, jag vet knappt vart jag ska börja nu när jag ska berätta om helgen. i fredags i skolan, skippade jag & sarah sista lektionen och gick hem till henne och laddade upp med massa nudlar tillsammans med en film. senare på kvällen åkte jag till jocke, han var inte hemma när jag kom, så hans mamma öppnade till mig. helt seriöst, han måste ha världens gulligaste mamma, haha!
iallafall så gick jag och mötte honom efter ca 20 min, han var lite små lullig då han vart ute och käkat och spelat bowling ( -.- ) så han skulle sitta med armen runt mig och ge mig lite kärleksförklaringar. våran buss till teresa gick kort därefter, så vi gick in en snabbis, packade ner vodkan och båda blev nog lite små irriterade då jocke hade glömt att köpa red bull. vi hann inte gå och köpa, så vi tog bussen till teresa och så. det var rätt många där, och jag fick juice av mickis så jag körde 50/50 och klunkade i mig det. jag kände av lite grann då, och senare fick jag en power king av mackan & alexandra, så jag hällde i mig den oxå. därefter började allt spåra ut lite grann, och kvällen slutade med att jag blev irriterad över något och jag & jocke gick hem. punkt slut (:
igår, (lördag) åkte jag hem från jocke och mötte sarah, alexandra och sarski i centrum. därefter kom tobbe, med sina två fjortiskompisar. jag fick typ kväljningar så fort jag såg dom, men nejnej dom fick man stå ut med typ tre timmar. tobbe raggade på allt & alla, klängde på alla oss och ville strula. jag fick till och med visa bild på jocke i mobilen för han skulle förstå att jag inte var intresserad -.-
efter det gick vi hem till alexandra, kollade på american pie och chillade bara. efter ett tag kom christian, marcus, matte & adam, och jag blev typ överlycklig när jag fick åka lite moppe haha. sen hade sarah ringt dit två artonåriga modeller från norrköping ( eller linköping ? ) och jag och alexandra roade oss med att asgarva åt dom. ungefär hela tiden. dom berättade bland annat att dom också jobbade som strippor, solade solarium, noppade ögonbrynen, tränade mycket och till och med blekte tänderna. bye bye tänkte jag, så efter ett tag gick vi , förutom sarah därifrån. vi gick in till alexandra med gladden & alexander. jag somnade efter ett tag, och jag kan ju säga att dom inte var de trevligaste man kunde umgås med då man var trött och ville att alla skulle hålla käften. menmen :)
drog hemifrån alexandra rätt tidigt idag, så jag och sarah gick hem till mig och kollade på en film. vi skulle egentligen till farsta, men båda av oss var för trötta för det. vi somnade i mitt rum sen, och vaknade vid sex. good luck to me att kunna sova ikväll sen, och klara skolan imorrn..
puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha nyköpiiiing x)

2008-05-26 @ 17:32:21
URL: http://ensaraah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0