hata måndagar

idag vaknade jag med jordens huvudvärk, som jag verkar göra nästan varje dag då jag vet att jag ska gå till skolan. måndags sjukan? anyway, jag tvingade mig upp, sminkade mig, klädde på mig och gick sen till sarah. stackars gumman, hon verkade ha fått någon allergisk infektion så hela dagen fick hon höra att hon såg ut som en tomat i ansiktet, så svullet var det, haha. på svenskan hade vi munken som vikarie, alltså hahaha jag klarar fan inte honom så jag garvade typ halva lektionen tills jag insåg att det kanske nästan var lite to much. lektionen innan insåg jag att jag tappat själva kulan till min piercing i överläppen, så jag fick panik, ringde mamma, mötte henne i centrum och kollade på piercing kulor där. ingen passade, så det slutade med att hon och pappa åkte och köpte en till mig i farsta, så nu har jag en rosa pärla om nu det skulle vara intressant. efter skolan mötte jag jocke som precis kommit med tåget, så vi tog en cigg med jessika, emelie & dom och sen drog vi vidare till mig, där han stannade till 8 då han åkte hem med tåget. på onsdag är det vår fem månaders dag, tack för att du finns i mitt liv älskling! (: 
/amanda § 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0