fredag/lördag

igår åkte jag as usual till jocke direkt efter skolan. förlåt älskling, men han hade köpt de fulaste mjukisbyxorna jag någonsin sett. inga kommentarer...
som jag sa, hade vi dricka, och jag har varit huuur taggad som helst på att dricka, men igår bangade jag ur. jag jocke, guenther, simon, mange, mickis, mackan och alexandra åkte till runby. helt jävla dött, så det blev ingen hit och jag blandade två drinkar. sen räckte det.
jag och jocke skulle ta bussen hem, men då den aldrig kom så beställde vi en taxi. skulle därefter möta lanz och nån vid krogen, men dom hade dragit. jag kände hur jag började bli förkyld, och imorrse vaknade jag med värsta halsontet och låter fortfarande som en kille i målbrottet. hur lyckat är det,  nu när det snart är sommarlov? märks inte på vädret, men snart får man ju ledigt, så helt enkelt a wast of time att sura för det, eller? :)
pussar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

emomjukisarnaaa eller vad ?

2008-05-21 @ 21:49:31
URL: http://ensaraah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0