FREDAG!

äntligen fredag. just nu sitter jag nyduschad och väntar på att plattången ska bli varm, och jag ska antagligen ta 9-tåget till jocke. han skulle ut och äta med jobbet idag, och det känns lite pinsamt att sitta hemma hos honom när hans mamma är hemma, så jag tar det bara lugnt och åker så jag kommer dit i tid istället. vi ska typ vara ute idag , jocke hade fixat en massa red bull och vodka, jag hade hoppats på smirnoff ice men man tar vad man får, right? :) jag måste faktiskt säga att jag längtar tills imorrn, jag & tjejerna ska sova hos alexandra, och bara ha myskväll, kolla på film och sådära. hur länge sen som helst nu! så det ska bli great.
såååå skönt med sommarlov snart, två "vanliga" skoldagar kvar. sen är det utflykter, friluftsdag och skit kvar. måste vara med på friluftsdagen, annars får jag ig i gympa. jag som laddat upp med vad jag skulle göra istället för att vara med på den (a) menmen, skolan är viktig så är det bara. även om man inte alltid har lust..
men nu ska jag gå och fixa mig, se you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0