(;

idag mötte jag & sarah jocke och hans kompis i stan, jag passade på att köpa ett par pärl örhängen och en mascara. gissa om jag blev glad när älsklingen köpte en grå mouli tröja oxå :)
i måndags hade jag och jocke bråkat lite i telefon, så han packade precis en väska , och gick raka vägen ner till tåget. så två på natten stod han vid min ytterdörr, så jävla söt! gissa om mamma blev lite förvånad när hon kom in i mitt rum på morgonen och märkte att han låg där.
idag var sista skoldagen, så otroligt skönt att ha allting gjort. jag får iaf minst två vg, i historia & religion. min lärare sa att jag lätt får mvg i både svenska & so, man kanske inte är så dum ändå? :)
förresten slingade jag håret nyss. det är jättefult.
puss!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Sugen på en ny design till din blogg?
Kika in hos mig, eller så kanske du fastnar för något annat ;)

Hoppas du haft en toppen dag :)

2008-05-27 @ 22:09:49
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA jocke

2008-05-29 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0