chill måndag

idag kände jag mig riktigt förkyld så jag stannade hemma från skolan. hur skönt som helst! men måste säga att det var lite jobbigt, då det är en kille hemma hos oss som ska renovera och fixa, jag har mitt rum på undervåningen och det kändes inte så lockande att komma ut därifrån osminkad och halvnaken lixom.. så jag gick och la mig i mammas säng istället.
jag måste säga att jag är grymt nöjd över mitt köp, - isadora mineral body glow & kaki brush. hittade tyvärr inga bilder, men de finns typ överallt så inte så svårt att veta vilket jag menar. visst, jag hade suktat över det där som fan och det var en liten besvikelse då det mest såg lite oljigt och glansigt ut, men det är ju i en så söt rosa förpackning så vad gör det! imorgon har jag sovmorgon, fyfan vad skönt. kom precis ur duschen, (känns som jag alltid skriver när jag gjort det?) så nu är det nog ändå dax att dra på mig ett par mjukisar och gå och göra en kopp te.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0