8/5

babes därute, igår var jag hos joachim. jag blev inte bara lite irriterad då jag kom fram runt 4, och han kom hem halv sju då han jobbade i kungsängen. tur för mig att jag hade hemmanyckel! så otroligt söt var han, jag satt och tog en cigg på trappan när han skulle komma, det första han gör är att komma fram till mig. " jag e fett sur " säger han och kollar ner i marken. "jaha, vadådå?" "blommaffären var stängd." så seg som jag är, tar det ett tag innan jag förstår att älsklingen tänkt köpa en blomma till mig . " jag hade lånat pengar av en polare och allt.." säger han och ser as besviken ut. hur kan man vara så gullig? haha.
senare bjöd han mig på restaurang, jag var inte ens hungrig och kände mig rätt bortskämd när jag knappt rörde maten, men what do you do. tack älskling för en as mysig fem månaders dag (:
inatt hade jag inget bättre för mig än att dra ut allt mitt löshår. kändes så otroligt ofräscht att ha det i, så jag tog helt enkelt ut allt. vilket är en stor anledning till att jag var sjukt trött imorrse, då jag somnade runt tre igår kväll. tur att vi hade kort dag iallafall, så det var bara raka vägen hem, och chilla med sarah i soffan. nu ska jag vara lite social mot henne, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0