6 maj

hej alla söta, min dag såg ut ungef'är som dom alltid gör om vardagarna. gå upp, fixa sig, gå i skolan, gå hem. jag hade precis en lite mysig " spa kväll", jag menar det är ju trevligt då och då. inte så långt kvar till sommarlovet nu, skönt eller vad! har så jävla myclet att se fram emot, så det ska bli suuper. idag är det tisdag, alltså tre dagar kvar till fredag. vill ha helg nu! jocke tar upp all min fritid - jag menar inte att det är negativt, tvärtom, men det känns som jag sviker kompisar ibland för jag inte har tid. förlåt! men det är sånt man får ta när man är upptagen.
kom gärna med förslag om vad jag ska skriva om, - okej jag ska inte leka blondin bella, men jag förstår ju att det är tröttsamt om man skriver om sina dagar over and over again. speciellt om dom inte är särskilt intressanta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0