-.-

åååh, har knappt någon lust att skriva om valborg, den blev precis lika misslyckad som jag trodde! jag och jocke tog bussen till gurra, där han och hans killkompisar satt. vi chillade där ett tag, öppnade några öl & cider och sen tog vi bussen till station. vi tog upptåget till uppsala, alla var på bra humör och tänkte att det nog skulle bli jävligt lyckat ändå, tillochmed jag som ville stanna i väsby.. iallafall, vi kom dit. det spöregnade, vi verkade ha kommit försent för alla som var där verkade vara påväg hem, så vi satt i någon jävla park i en timme och drack. kände mig som en jävla alkis haha! tillslut tog vi tåget tillbaka, mötte alexandra, mackan, mange, mickis tessan och david vid station, och sen gick vi hem till jocke. jag som då var supertrött slocknade i soffan, och väcktes ungefär var tionde minut av min kära pojkvän som försökte mata mig med glass, och han verkade verkligen inte förstå att jag sov och ville fortsätta med det. så för mig blev valborg inte så roligt som jag trodde det skulle bli, men vad fan, livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0