vaknat till liv?

gud vad länge sen det var jag skrev! anledningen till det är att jag varken har haft särskild stor lust eller tid. + att jag antagligen inte har särskilt många läsare då jag knappt lägger in bilder, eller uppdaterar särskilt ofta, haha.
i söndags kom jag och älsklingen hem från grekland, som vi varit i två veckor med mina föräldrar. skönt att komma bort ett tag, och komma tillbaka utvilad, brun och fräch. imorgon fyller han år, och jag blir helt lycklig när jag tänker på vad han ska få av mig i födelsedagspresent, dels för han vill ha det, och dels för han inte är förberedd på något sätt att jag köpt det :) nä, nu är det nog dax att gå ut och ta en cigg, jag skriver mer imorgon om jag hinner. puss på alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0