små shopping

hej bloggen!
idag var jag i farsta med sarah. eftersom barnbidraget kom idag så kände jag för att shoppa lite, och jag åkte sedan hem med ett par örhängen & ett läppglans. hittade inget annat jag ville ha, haha!
annars träffade jag min bror i farsta också, han skulle visst "dricka alkohol" med några kompisar. tja, roligt för honom.
snart kommer sarah hit, och vi ska slå in julklappar och sen kolla på film. hon ska nämligen sova hos mig, ska bli mysigt. här kommer bilder från idag!


läppglans, viva la diva 55 kr. färg: orange ( färgen blev inte snygg på bild)


örhängen, gina tricot 49 kr


söt mössa och tjocktröja från gina tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexig sminkrand Fjortis !.

seriöst lär dig att sminka dig ist för att se helt orange ut

2008-12-29 @ 18:35:23
Postat av: amanda

haha, jag ser själv ingen sminkrand? kommentera med ditt riktiga namn istället, pajas

2008-12-30 @ 19:07:53
URL: http://egotrippat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0