bloggen är tillbaka

hej allihopa! shit också, nu var det månader sen jag bloggade igen.. hade typ glömt mitt lösen när jag skulle logga in haha. och imorrn får man lov! ska bli så jävla skönt. så fort vi slutat runt 11-12 ska jag in till stan med malle och sarah och köpa clips på thai mahal (?) har använt extencions förut, men clips är skonsammare mot håret så vi får hoppas på att bra resultat!
och snart är det julafton också. så skönt att jag har alla julklappar klara, började handla för typ en månad sen haha, men man måste ju vara ute i god tid ;)
nåja, har inget mer att säga, men jag hör av mig imorrn angående hur det gick med håret (om jag kommer ihåg att logga in) ;) pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0