lördaagen

shululu, gårdagen blev rätt lyckad tycker jag faktiskt. jag, alexandra, marcus, och jocke dårå förkrökade hemma hos honom, killarna med öl, och jag och alexandra med cider & redbullvodka. jag började bli lite halvlullig då, och därefter tog vi tåget in mot stan. när vi kom upp för klarabergsviadukten höll både jag och alexandra på att kissa på oss och sprang runt i panik för att hitta en toalett. när vi väl lyckades kostade det 10 jävla kr och vakter som stod och tittade så att man betalade, helt sjukt egentligen.
när vi kom ut igen var det någon som tänkte hoppa från en lyftkran, så där var poliser, brandmän, och förstärkning. jag tog tillfället i akt, och bad jocke fråga en polis vilken linje man ska välja osv, för jag själv funderar på det men inte vågade fråga. fegis, jag vet!
därefter knallade vi ner till tunnelbanan och åkte till sveavägen typ, vi skulle egentligen få åka raggarbil med tobbe, men han dissade oss totalt så där stod vi och tittade på alla andra bilar istället, med några andra polare till alexandra & marcus. när klockan började närma sig halv ett ungefär, tog vi tunnelbanan till centralen, och gick in på donken en snabbis. jag själv tog en happy meal, och fick en gullig liten apa på köpet, haha (:
vi tänkte att det var skönt att vi hann med sista tåget, till höger om oss sitter det en kille/man som verkar ha gomspalt, och verkligen glor på mackan, jag undrar vad hans problem är, och i samma stund berättar alexandra att han gått fram till en annan snubbe dom känner vid ett annat tillfälle, frågat " vill du ta mig här" och greppat sitt eget paket. jag började asgarva, men efter ett tag fick jag ont i magen och lugnade ner mig (a). när vi väl är tre stationer ifrån väsby är det någon idiot som hoppat framför tåget. så vi får gå av i häggvik, och vänta ungefär en timme på nattubussen. så otroligt mysigt att sitta på en trottoarkant, ha ont i fötterna och bara vilja komma hem, eller vad säger ni?
när vi väl crashar i jockes säng somnar vi båda två som en stock. (stockar?)
well well, pusspuss :)
jag & jocke igårkväll :)


Kommentarer
Postat av: Alex

haha riktigt kul där faktiskt! men tyvärr var det ju ingen idiot som hoppade framför tåget :(

2008-08-10 @ 22:06:10
Postat av: amanda

visst var det :)

jo, jag hörde det.. :(

2008-08-11 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0