helt ok dag

igår kväll sov sarah över hos mig, vi hade väldigt trevligt när vi kollade på sex and the city, och snackade oss igenom natten till ungefär halv fem då vi somnade helt utmattade :)
lika roligt var det inte imorrse när vi skulle upp " tidigt" för att ta en sväng till farsta, sarah sprang runt i huset eftersom mamma & pappa hade åkt, och jag kom inte upp förrän ett. vi gjorde frukost , och sen var det full fart med att duscha, sminka sig, fixa håret, klä på sig och åka iväg. eftersom mina 2 000 kr går till min hårförlägning gick jag omkring där och ville shoppa, men med endast 20 kr på sig kom jag inte så långt. vi tog bussen hem runt 5, och mötte jocke vid tåget, och sen gick vi hem till mig & sarah till sig. men nu måste jag sluta, sex and the city börjar. lägger in bilder på kläder/smink sen om jag orkar tror jag, puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0