hair, or no hair?

nu sitter jag här lite små fundersam angående om jag ska göra mitt löshår eller inte. 2 000 kr är enligt mig mycket pengar, och nu börjar jag fundera på om det faktiskt är värt att betala det för att få någon decimeter längre hår ungefär två månader. vad vinner jag på det? jag har inte jättekort hår, och jag har ändå bestämt mig för att klippa lugg, så jag tror nog jag skippar hårförlägningen. jag har ju redan gjort en.
jag fyller snart år och då är det nog bättre att önska sig det då än att göra av med mina egna pengar, haha
det enda som är lite jobbigt är att det är pinsamt för jag sagt till alla att jag ska göra det, har varit glad osv. menmen, things changes, eller?
idag hade jag kunnat dra till ung08 med de andra, men jag kunde inte sova igår så jag somnade runt fem imorrse. och vaknade av att min snart ettåriga kusin kramade om mig, det var ett mysigt uppvaknande haha :)
somnade däremot om efter någon timme till klockan tre. kom nyss ut ur duschen och känns inte så lockande att börja fixa mig när jag nog ändå inte ska göra något speciellt idag.
vad tycker ni jag ska göra för mina pengar?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0