gårdagen

igår hade jag & jocke en riktigt mysig dag, innan var jag & pappa och fixade leg och bankomatkort till mig, därefter mötte jag jocke i centrum och vi fortsatte vi hem till mig. på kvällen bestämde vi oss för att gå upp till centrum, efter många om & men kunde vi bestämma oss för vilka två filmer vi skulle hyra, och sen köpte vi sprutgrädde för vi tänkt göra latte, och naturgodis :) lagom nyttigt haha. efter det mötte vi sara & alexandra, tog en cigg och snackade en halvtimme innan det började bli kallt och vi gick hem.
han åkte hem vid 2 idag och jag ska förmodligen till honom på fredag.
imorrn börjar skolan! är jag den enda som har ångest..?
och inte nog med det, jag tappade mitt "nyöppnade" ciggpaket idag så det lackade jag också för.som tur är börjar sex and the city snart, så jag ska gå och lägga mig i min sköna säng.
sov gott folket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0