en glad amanda

hej kära blogg, som vanligt var det länge sen jag skrev.
igår fick jag reda på att jag "ärvt" 3 000 kronor av min farmor som gick bort i vintras. jag blev jätteglad, så idag bar det av en sväng till farsta. jag har shoppat hur mycket som helst, säkert 10 plagg på gina tricot, smink, en väska, och en supersnygg necesär från make up store. super!
mamma berättade också igår att om jag slutade röka får jag göra en bröst operation (silikon) när jag fyller 18. det måste man väl ändå satsa på, och slänga ifrån sig ciggen direkt, eller vad säger ni?
jag är däremot lite osäker på om jag ska åka till thailand i vinter. jag vill egentligen stanna hemma med älskade jocke, är rädd för att jag kommer sakna honom så mycket som jag gjorde i förra vintern. om jag åker ska jag göra ännu en hårförlägning, vet inte hur mycket jag tjatat om hur mycket jag saknar mitt långa hår! det återstår att se hur jag gör, puss på alla.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Varför göra en bröst operation? Alla människor är fina som dom är...

2008-08-05 @ 15:45:40
URL: http://cinodor.blogg.se/
Postat av: amanda

för att jag är onöjd med mina och skulle få bättre självförtroende genom att göra det :)

2008-08-05 @ 23:42:28
Postat av: eric

hahahahahahh, du kmr endå aldrih bli snygg:P

2008-08-12 @ 22:39:58
Postat av: amanda

vad söt du e som försöker dölja vem du är med massa stavfel och annat namn, och jag är visst snygg :)

2008-08-17 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0