15 aug.

igår blev en riktigt stressig dag, jocke ringde och väckte mig runt halv 9 och sa att han inte behövde jobba, skitsamma tänkte jag och somnade om. runt 1 gick jag upp, fixade mig osv och hann med 14.03 tåget. jocke kom och mötte mig vid station, och vi fortsatte hem till honom. jag hade inte ätit någonting på hela dagen, så först gick vi och köpte cigg, och sen pizza haha (a)
eftersom han skulle jobba idag, (fredag) så gjorde vi inget speciellt igår, men idag däremot tror jag vi ska någonstans eftersom jocke ska fixa sjuttis till oss.
imorrn ska jag vara med mina älskade brudar, det är tänkt att vi ska sova hos mig , om inte det går blir det hos alexandra. längtar tills imorrn!
men nu kommer som sagt gamla/nya bilderna, haha enjoy.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0