lyckad dag

tjo, jag kan ju direkt säga att den här dagen inte blev speciellt lyckad. först var jag otroligt trött imorse, ( som vanigt ) mina kläder såg ut som något jag köpt på uff.se och sist men inte minst skulle jag träffa malle efter skolan, men eftersom jag inte har några pengar på mobilen och hon har ett annat abonemang så kunde jag varken smsa eller ringa henne. och sen dog min mobil så hon fick inte tag i mig. great! men vi ska ses sen , så nu är allt okej.
just nu pratar jag med min kära pojkvän i telefon som börjat bli liite irriterad över att jag sitter vid datan och skriver och bara får "mmh aa vänta" ifrån mig så det är nog dags att ägna honom lite uppmärksamhet nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0