baby, sötaste på jorden

image6
jag kanske inte är den bästa flickvännen på jorden, men jag ger dig iallafall allt jag kan. visst sviker jag, säger dumma saker & gör fel, men jag är mänsklig precis som alla andra. du är det bästa som någonsin hänt mig och du behandlar mig som ingen annan någonsin gjort. jag tänker ofta att jag inte förjänar dig, och det känns som att du inte förstår när jag säger att det är mig det är fel på. jag älskar dig joachim, och jag vill inte förlora dig för någonting i världen, jag lever ju för dig! förlåt för att jag är som jag är, jag hoppas du förstår

Kommentarer
Postat av: shululuuu

kan du berätta hur ni träffades och när ni blev tillsammans och så? :)

2008-05-08 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0